-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Dutch Spawn:
Ik heb een trerige mededeling, ik kan pas rond een uur of ??n (op z'n vroegst) in Utrecht zijn. Ik weet niet precies hoe laat ik dan in het centrum ben, aangezien ik geen flauw benul heb van waar ik goed kan parkeren</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Onder 'goed' versta je 'gratis'? Ik zette mijn auto altijd in een parkeergarage, midden in het centrum.
Pee
-
Trouwens, Klaas... 6 uur voor het eten?! De meeste films op ons lijstje beginnen rond 7 uur. Ik kan je vertellen dat het ons met geen mogelijkheid lukt om binnen 60 minuten een beetje fatsoenlijk te eten en naar de bios te lopen.
Volgens mij is 5 uur veel beter. Dan gaan in de meeste restaurants de keukens open, hebben wij meer tijd voor het diner en kunnen we rustig naar de bios.
Als je het nog kunt verzetten, graag!
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
Mooi aantal, alleen is het opvallend dat we voor het eerst sinds MaG1 zonder dames op Utrecht CS zullen staan. Doen we toch wat fout!</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Het is met name jammer omdat we volgens mij niets hebben gehoord van:
- Wanda
- Cissy
- Aylissa
- Rianne
Zijn jullie misschien op vakantie, dames? [img]smile.gif[/img]
Pee
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by PeeDeBee:
Het is met name jammer omdat we volgens mij niets hebben gehoord van: Wanda, Cissy, Aylissa en Rianne. Zijn jullie misschien op vakantie, dames?</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Nu je het zegt, zij zijn de laatste tijd nogal afwezig. Kijk, Mieke heeft een goed excuus: die zit in Amerika!
Volgens mij is het zelfs zo, dat we na MaG4 niets meer van Wanda hebben vernomen! Wie belt 112? [img]smile.gif[/img]
-
Ik zal Cissy even bellen, van de rest weet ik het niet. En Olav, als het echt moet, moet je me morgen even bellen rond twaalf uur.
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Dutch Spawn:
Ik zal Cissy even bellen, van de rest weet ik het niet.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Zou leuk zijn als ze mee kon, al was het maar voor een deel van het programma [img]smile.gif[/img]
En waarom staat Jaco eigenlijk niet op de lijst... die had toch aangegeven eind juli wel te kunnen...
Pee
-
Ik heb haar net een sms gestuurd, hopelijk reageert ze.
-
Cissy moet toch ook uit Friesland komen en kan (misschien?) met Klaas meerijden. Vind ik een uitstekend idee, dus als die sms niet werkt, moet je haar maar bellen!
-
Ze heeft hem nu uitstaan, maar ik bel haar morgen zowiezo.
-
Ik kom ook!
Ik kom ook!
Ik kom ook!
Olav, ik heb je ook priv? nog even gemaild, lees je dat nog vanavond? kunnen we morgen verder 'bomen'
En ondertussen:
Ik kom ook!
Ik kom ook!
Ik kom ook!